Alla inlägg under september 2011

Av Emilia Fröderberg - 25 september 2011 14:41

Just nu Så sitter jag och kollar runt efetr mer musik som jag kan lägga in här, tänkte även lägga in lite bilder 


Annars så har jag och mamma varit och fikat idag, fast jag hade så himla gärna åkt till rumpeboda(det var en loppis där xD)


 om man vill att jag ska lägga in någon speciel artist/band så kan ni bara höra av er;)


men nu ska jag nog fortsätta att leta...!


                                                   Hejdå!  

Av Emilia Fröderberg - 18 september 2011 12:45

Sitter här och e skit förkyld, men jag har hört att livet går även ut på att vara sjukt 

Annars e det bara musik som vanligt, och fb, bdb och EC. 

Just nu e det Three Days Grace som gäller men vem vet vilket band/artist det blir sen xD

Jag e så jävla glad att vi slipper skolan imorgon igen!!...om man undrar varför så e det helt klart bara till att fråga för orkar för sjutsingen inte skriva detg här och nu ;)

Just nu hatar jag skolan mer än något annat asså....men aja jag får väl stå ut i tre år te och sedan yterliggare tre år och om jag ska läsa vidare.....nu när jag tänker på det så så vill jag bara hoppa av skolan och få hemundervisning istället för att gå till någon j***la cp skola!:/

Man bli ju för katsigen inte respekterad för den man e, utan man måste vara som alla andra eller vara någon jävla fjolla eller något sånt ski!

Blir så himla trött på det, vafan om man inte får vara sig själv och om man inte ens blir respekterad för det så borde ju skolan inte ens finnas!!!!


Men ja livet e som det e....                                                                    













       

    

























Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards