Alla inlägg under mars 2012

Av Emilia Fröderberg - 4 mars 2012 12:15

Då e man i Helsingborg och ska ta bussen om ungefär två timmar...för att åka (hem) till markaryd igen 

Det bleb en liten shopping dag igår på väla...jag fick handlat en present till min halvbror som fyller år nästa helg, sen handlade jag en sak som mamma behövde till sina smycken och sist men inte minst handlade jag några saker till mej själv, men känner att jag borde nog åka dit på påsklovet kanske och ordna lite fler saker till mej själv, känner jag behöver nua byxor och tröjor xD







           

Annars så sitter jag och letar igenom lite musik som jag kanske skulle kunna lägga upp här på bloggen, har fått höra att någon vill att jag även ska lägga ut annan musik än den jag lägger ut här, jo men vist kan jag de...men då får ni komma med eget förslag/band som jag ska lägga upp, så letar jag efter de låtar jag tycker e bra 

             

Tänkte även vara lite säll mot mamma och länka hennes smycke sida, kan ju säga såhär om de...om man vill ha något speciellt sorts smycke så kan man säga det till henne så ordnar hon de som man har sagt, de flesta av hennes smycken är även unika så det finns inte så måmga av samma sort.

Enligt mej så har hon en riktigt stor tallang när det gäller med att fixa med smycken           lindassmycken.storedo.com





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards